Uitslaf Finale Joseph

• wilma

Doe het dan ook allemaal voortaan met de vaste telefoon. Die was alleen de laatste minuut een keertje in gesprek. Bovendien weet je dan meteen dat je er niet door komt en kun je verder lekker slapen.

• Gust

Ik heb met de vaste telefoon op John gestemd en proberen te stemmen, maar kwam er het laatste kwartier/twintig minuten echt niet meer door. Dus ik dacht laat ik eens SMS-en… Helaas met het hier eerder beschreven resultaat! Wij hebben de kaartjes voor Joseph al reeds lange tijd in huis en ben met Freek ook wel blij. Ik geloof wel dat hij het ook heel goed zal doen.

• Gust

Verklaring KPN over retourberichten SMS-jes op het forum van Joseph op www.avro.nl:

Beste allemaal,

hierbij een officiële verklaring van KPN:

- Er zijn stemmers die een verlaat sms retourbericht (bedankt voor uw stem) hebben ontvangen.

- De inkomende berichten hebben altijd voorrang (dit zijn de stemmen die meetellen) en daardoor komen de uitgaande berichten (de retourberichten) in een wachtrij te staan.

- Om 22:45 uur sloten de lijnen en kon er gestart worden met het versturen van de uitgaande berichten.

- Omdat de lijnen op dat moment gesloten waren, verstuurde het systeem het verkeerde bericht. U kunt niet meer stemmen.

- Dit werd binnen enkele minuten ontdekt en de tekst is direct gewijzigd naar “bedankt voor uw stem”.

- ALLE SMSjes die verstuurd zijn binnen de stemperiode tellen mee.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groetjes,

Internetredactie Op zoek naar Joseph

• march

ik had precies hetzelfde met stemmen, tijdens de uitzending heb ik tig keer gestemd, en na de uitzending kreeg ik pas bericht terug dat ik niet meer kon stemmen, terwijl ik in eerdere uitzendingen gelijk terugkreeg dat ik had gestemd.

als zo mijn stemmen voor john niet mee hebben geteld vraag ik me af of de uitslag wel correct is!!

maarja wat doe je eraan?

• Huile

ROFL

• Huile

Klinkt als een logische verklaring. En ik behoor niet tot de complottheorie-potvissen (ook niet tot de groep die gelooft dat Pim Fortuijn is vermoord door de Haagse elite) dus wat mij betreft: case closed. Noem me goedgelovig, noem me dom, maar ik heb wel een heerlijk ontspannen leven!

• Simone

Kunnen we het misschien eindelijk ergens anders over gaan hebben mensen?

Ik las vandaag dat v.d. Ende bekend heeft gemaakt dat Brigit Heitzer de hoofdrol gaat spelen in een nieuwe musical waarin de muziek van Elvis Presley centraal staat. Het is alleen nog niet bekend wanneer deze musical gaat draaien.

• Vinaigre

Brigitte als Elvis??? Hmmm… All Shook Up…

• rudi

Dyslexie is een prachtige uitvinding.

In mijn tijd, lang geleden, was je gewoon dom. Nu heb je dyslexie.

P.S. ik acht jou zeker niet dom, Vinaigre ;)

• Huile

Ach we gaan weer een eiland op waar dit keer een man zit te verpieteren. En ondertussen komen er liedjes van Elvis voorbij. Goedkoop aftreksel. Laat Stage maar hopen op een succes, misschien is Mamma Mia wel te toppen…

Kijk: ABBA liefhebbers houden wel van musicals, maar geldt dat ook voor Elvis-fans?