Wie o wie Joseph

• Vinaigre

Dat nemen ze niet op de koop toe, ze horen het gewoon niet.

• Piet

Waar moet naar toe sms-en om Willem er uit te krijgen. Wat een belachelijke karikatuur van zichzelf is die man zeg.

Elke keer weer zeggen hoe moeilijk ie het heeft….., slapeloze nachten etc.etc.

En dan zegt ie met z'n vakmanschap en niet met z'n gevoel te gaan oordelen, kiest ie even later toch weer met z'n gevoel.

En wat is dat met die tune als z'n naam genoemd wordt door Frits. Hij kondigt groots aan dat oppergod Willem er zit, dan speelt de band een tune, zien we Willem in beeld, en dan gaan we iets heel anders doen (meestal roepen dat je moet stemmen of zo). Bah, vals zingende Josephs is nog tot daar aan toe, maar die Willem moet eruit wat mij betreft.

• mariska

Ben het nou helemaal met Dave & Tommie eens! Weg met Freek, die gezichten die hij trekt tijdens zo'n liveshow zijn ook altijd hetzelfde, zo gemaakt.. en dan nog die stemtruckjes.. van mij mag ie 't programma verlaten!

Ben ook blij dat Mathijs weg is, want die was gisteravond toch écht de slechtste.

• Guesswho

Grappig die reacties van een aantal hier waarvan ik denk wie ben jij dat je dat kunt bepalen cq wat heb je zelf op dit gebied gepresteert.

Oftewel de bekende schoenmaker ……………….

• Dave

Als jij volgende week naar de kapper gaat en hij is klaar met je, en je kapsel is volledig mislukt en ontploft, mag je dan geen kritiek hebben op de kapper?

Hij had ook een ander vak kunnen kiezen.

• Nicole

Ik vind Freek niet knap maar een geweldige artiest. Zijn performance van gister vond ik idd. tegenvallen. Vind het geweldig dat Robin er nog in zit. Niet omdat ik hem geschikt voor Joseph vind, maar omdat hij een geweldige uitstraling heeft. Soms gaat hij vals, maar ik denk dat daar wel aan te werken is. Ik hoop in ieder geval Robin in een mooie musical te zien. Roy vind ik 3x niks :$ vreselijk zijn versie van ‘Lege stoelen lege tavels’

John vind ik ook supers :D Van mijn mag de uitslag zo worden:

1. Freek

2. John

3. Robin

4. Roy

• Nicole

Oeps een zeer slechte tik fout ik bedoel dus ‘Lege stoelen lege tafels’

• Vinaigre

Vallen mensen die vinden dat Paul de Leeuw geen toegevoegde waarde heeft in dit programma ook onder jouw schoenmakers?

• Marco

Grappig dat je dat denkt, maar ik denk daar en tegen weer dat er hier meer mensen zijn die iets bereikt hebben op dit gebied dan jij denkt… Zowel op amateur als proffesioneel gebied. Ik weet niet hoe jij de reacties lees, maar ik lees ze denk ik anders dan jij…

• Vinaigre

Je slaat de spijker op z'n kop, Marco!