Dat nemen ze niet op de koop toe, ze horen het gewoon niet.
Waar moet naar toe sms-en om Willem er uit te krijgen. Wat een belachelijke karikatuur van zichzelf is die man zeg.
Elke keer weer zeggen hoe moeilijk ie het heeft….., slapeloze nachten etc.etc.
En dan zegt ie met z'n vakmanschap en niet met z'n gevoel te gaan oordelen, kiest ie even later toch weer met z'n gevoel.
En wat is dat met die tune als z'n naam genoemd wordt door Frits. Hij kondigt groots aan dat oppergod Willem er zit, dan speelt de band een tune, zien we Willem in beeld, en dan gaan we iets heel anders doen (meestal roepen dat je moet stemmen of zo). Bah, vals zingende Josephs is nog tot daar aan toe, maar die Willem moet eruit wat mij betreft.
Ik vind Freek niet knap maar een geweldige artiest. Zijn performance van gister vond ik idd. tegenvallen. Vind het geweldig dat Robin er nog in zit. Niet omdat ik hem geschikt voor Joseph vind, maar omdat hij een geweldige uitstraling heeft. Soms gaat hij vals, maar ik denk dat daar wel aan te werken is. Ik hoop in ieder geval Robin in een mooie musical te zien. Roy vind ik 3x niks :$ vreselijk zijn versie van ‘Lege stoelen lege tavels’
John vind ik ook supers Van mijn mag de uitslag zo worden:
1. Freek
2. John
3. Robin
4. Roy
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?